bodybuilder-331671_1280

Duża klatka piersiowa

Duża klatka piersiowa to marzenie niejednej osoby uprawiającej sporty siłowej. Pytanie jakie wtedy pada to przede wszystkim, jak do tego dojść. Zasadniczą kwestią jest dobranie odpowiedniej techniki, która zabezpieczy nas przed kontuzjami. Należy więc zwracać uwagę na pozycję w jakiej wykonuje się ćwiczenie. Dopiero gdy technika zostanie opanowana w 100% można zacząć zastanawiać się nad zwiększeniem obciążenia. Ze względu na dość szybką regenerację mięśni klatki piersiowej ćwiczenia na tę partię mięśni można wykonywać stosunkowo szybko od ostatniego treningu, nie oznacza to jednak że można ćwiczyć codziennie. Na początek najlepiej będzie, jeśli trening będzie się odbywał średnio 3 razy w tygodniu. Trenować należy przede wszystkim poprzez wyciskanie sztangi i rozpiętki. Najczęściej popełnianymi błędami oprócz złej techniki są również zbytnie obciążenie oraz zbyt duża liczba powtórzeń. Pamiętać należy, że nie każdy będzie w stanie osiągnąć zamierzone rezultaty i nie ma w tym nic złego. Do wszystkiego trzeba podchodzić z umiarem i głową, by w przyszłości się nie rozczarować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *