fitness-1625279_1280

Trening na masę 4 dniowy

Jeśli podejmujemy się jakiegoś zadania, to zazwyczaj pragniemy szybko uzyskać pożądane przez nas efekty. Nie inaczej jest w sportach siłowych, dlatego często szukamy skutecznych sposobów jak w kilka dni spowodować szybki przyrost masy. Przedstawiamy więc ogólne założenia jak powinien wyglądać skondensowany trening na mase 4 dniowy. Ze względu na swoją intensywność jest on bardziej zalecanych dla osób przynajmniej średniozaawansowanych w sportach siłowych. Tak więc ćwiczyć powinno się od poniedziałku do piątku z przerwą w środę. Weekend powinien zostać przeznaczony na regenerację mięśni. W pierwszy dzień skupić należy się na nogach ćwicząc suwnice, wykroki z hantlami czy przysiady ze sztangą. Jest to najbardziej męczący etap treningu, dlatego powinien być wykonywany jako pierwszy. Drugiego dnia należy ćwiczyć brzuch, klatkę piersiową oraz barki wykorzystując do tego wyciskanie sztangi w różnych układach, rozpiętki, brzuchy oraz wznoszenie koleń w zwisie na drążku. Dwa ostatnie dni to ćwiczenia na plecy oraz triceps poprzez wiosłowanie, martwy ciąg oraz prostowanie ramion i pompki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *